seks przez telefon

Nie masz ochoty na seks? Objawy i przyczyny

by • 15/04/2018 • Zdrowie, Związki & SeksComments (0)2511

 

DBAJ O SIEBIE

Musisz o siebie zadbać! Jeśli żyjesz w ciągłym stresie, przytłacza cię nadmiar obowiązków, a twoim jedynym i wymarzonym pragnieniem jest odpoczynek i relaks, to nie zwlekaj! Twój organizm magazynuje w sobie duże pokłady energii. Jeśli więc nie pozwalasz mu na ich pozbycie, to niestety, ale np. swoje potrzeby seksualne odkłada on na odległy plan, obniżając twoje libido.

Jeśli brak ochoty na seks wynika głównie z powodu Twojego przemęczenia, wykończenia, to może czas zacząć pomyśleć o sobie, odpuścić sobie obowiązki i wrócić do rzeczywistości. Zapewniaj sobie regularne chwile relaksu, chociażby podczas wieczornych kąpieli czy czytania ulubionej książki przed snem. Jeśli w porę o siebie zadbasz, zobaczysz, że wszystko powoli wróci do normy. Ty i Twój facet będziecie się znów cieszyć udanym życiem intymnym!

 

AKCEPTACJA

Niestety, w wielu przypadkach ochotę na seks obniża… niskie poczucie własnej wartości. W ostatnim czasie trochę przybrałaś na wadze i nie czujesz się już atrakcyjna? Przestałaś lubić swoje ciało i raczej nie pokazujesz się już przy swoim partnerze nago lub w skąpej bieliźnie? STOP! Musisz sobie pomóc! Jesteś ze swoim facetem, który kocha ciebie za to, jaką jesteś osobą! Skoro wszystko się między Wami układa, to nie ma powodu do zmartwień wynikających z twojego fizycznego wyglądu. Jemu na pewno twój wygląd się podoba!

Pomyśl o tym, że masz potrzeby i pewne seksualne pragnienia, które wcześniej czy później będziesz musiała spełnić. Jeśli będziesz długo tłamsić je w sobie, zaszkodzisz nie tylko sobie, ale i swojemu związkowi. Porozmawiaj z partnerem o tym, że ostatnio trudno Ci egzystować z myślą o tym, że siebie nie akceptujesz. Gwarantuję ci, że on szybko wyprowadzi cię z błędu i jeszcze tego samego wieczora, spędzicie bardzo długi, upojny i satysfakcjonujący czas w swojej sypialni.

 

DIETA

Co prawda niewłaściwa dieta nie może w pełni decydować o tym, czy ma się akurat ochotę na seks czy nie, ale warto wiedzieć, że jeśli odpowiednio o nią zadbamy, to w pewien sposób tylko sobie pomożemy. Jeśli męczy cię brak ochoty na seks z partnerem, spróbuj ograniczyć w swoim codziennym menu kawę, napoje gazowane, czerwone mięso, sól i wszelkie odmiany tłustego jedzenia.

Jeśli chciałabyś zadbać i poprawić nawyki żywieniowe, które mogą sprawić, że poziom libido nieznacznie wzrośnie, to skup się na tym, aby do swojej codziennej diety włączać takie produkty-afrodyzjaki jak: ostrygi, czekoladę, szparagi, papryczki chilli czy figi.

 

OS

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Strony: 1 2