chilli cover

Co jeść, żeby powstrzymać apetyt?

by • 23/08/2016 • Dieta, KuchniaComments (0)4122

 

OWSIANKA 

To świetny sposób na drugie śniadanie. To produkt, który powinien być przy was obecny jak najdłużej i jak najczęściej się da. Płatki owsiane hamują apetyt, ponieważ są bogate w błonnik, który daje ci uczucie sytości. Napędza układ trawienny, poprawia i przyspiesza przemianę materii. Owsianka jest prosta do wykonania, możesz ją zapakować nawet na wynos! A do tego pysznie smakuje! Drugie śniadanie masz już z głowy!

 

CHILLI CAYENNE

Zdecydowanie powinno na dobre zagościć w twojej kuchni. Kiedy gotujesz, nie bój się sypnąć i przyprawić nim swojego dania. Cayenne działa na nasz organizm oczyszczająco, pomaga również stymulować nasz układ trawienny. Jeśli rano jesz jajka, posyp je szczyptą chilli. Zwiększysz swój metabolizm i pomożesz organizmowi spalić nadmiar tłuszczu.

 

HERBATY

Zielona herbata poza właściwościami hamującymi głód, ma też wiele korzyści zdrowotnych. Jeśli nie lubisz kawy i znudziła ci się woda, zaparz sobie zieloną herbatkę. Jest ona bogata w katechinę i kofeinę, które to pomogą ci spowolnić skoki poziomu cukru we krwi. Pobudzą krążenie, twój metabolizm. Jeśli i ona znudzi ci się szybko, dodawaj do niej troszkę świeżej mięty. Mięta także działa kojąco na nasz mózg, wysyłając mu sygnał, że organizm jest już nasycony.

 

ORZECHY

Kolejna zdrowa przekąska hamująca apetyt. Większość z nich jest bogata w wartościowej kwasy tłuszczowe omega-3 czy omega-6, błonnik i witaminę E. Jeśli więc jesteś w pracy albo na uczelni i masz na ochotę na coś słodkiego, przegryź garść orzechów. Migdały, orzechy włoskie, orzeszki ziemne, naturalne orzechy laskowe jak najbardziej wskazane! Dodatkowym atutem tych orzechowych pyszności jest fakt, że mają świetny wpływ na stan naszej skóry.

 

NASIONA

Siemię lniane pomoże naszemu organizmowi w zrzuceniu zbędnych kilogramów. Jest ono mistrzem w tłumieniu apetytu. Poza tym zawiera w sobie błonnik, który jest natychmiast rozpuszczalny. To właśnie klucz do sukcesu! Siemię lniane możesz również dodać do swoich przekąsek z owsianką w roli głównej.

 

nastepna

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Strony: 1 2 3