dieta 1000 kcal

Dieta 1000 kcal – szybkie odchudzanie!

by • 28/01/2018 • Dieta, KuchniaComments (0)2826

 

WERSJA A

Śniadanie: 2 małe kromki razowego chleba i 2 plasterki polędwicy z indyka, 200ml soku pomarańczowego

Drugie śniadanie: 1 opakowanie chudego serka wiejskiego

Obiad: pierś z kurczaka pieczona, 2 gotowane ziemniaki, 60g brokułów gotowanych na parze

Podwieczorek: 28g dietetycznych chipsów

Kolacja: sałatka z cykorii

 

WERSJA B

Śniadanie: owsianka jabłkowa

Drugie śniadanie: sok marchwiowo-jabłkowy

Obiad: zupa jarzynowa

Podwieczorek: mały kubek jogurtu owocowego

Kolacja: grillowany ziemniak z gotowaną fasolą

 

WERSJA C

Śniadanie: Kawa bez cukru lub herbata, jogurt 0% z 2 łyżkami płatków kukurydzianych

Obiad: 10 dag cielęciny podduszonej na oliwie, salaterka sałatki wielowarzywnej, szklanka soku owocowego.

Podwieczorek: dwa jabłka lub 2 gruszki

 

WERSJA D

Śniadanie: kromka grahama z plasterkiem białego sera i łyżeczką niskosłodzonego dżemu

Drugie śniadanie: 2 średnie pomarańcze

Obiad: 100 g dorsza usmażonego na oliwie z oliwek, 1 ziemniak gotowany, pół szklanki ugotowanej fasoli szparagowej

Podwieczorek: sałatka z pomidorów, cebuli i szczypiorku

Kolacja: sałatka z kurczaka

OS

fot. foodiesfeed.com

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525