1

Proste przepisy na dietetyczne sałatki

by • 02/05/2017 • Dieta, Kuchnia, Obiad / kolacja, Porady kulinarne, PrzepisyComments (0)2522

 

Czas na szybkie, wiosenne odchudzanie! Pomogą Wam w tym na pewno nasze przepisy na proste w formie sałatki, zaskakująco pyszne, a do tego niskokaloryczne. Co ze sobą połączyć, jak uzyskać pyszny smak pozornie nudnych warzyw i owoców? Sprawdzajcie i przyrządzajcie nasze sałatki. One naprawdę pomogą Wam schudnąć!

 

SZPINAKOWO-PIETRUSZKOWA

Zielenina to nasi sprzymierzeńcy, dlatego w wersji tej sałatki znajdziecie samych przyjaciół zdrowego odżywania. To najmniej kaloryczne warzywa, dlatego warto je szybko wdrożyć do naszej diety. Uwierzycie, że 100 g sałatki z naszych królujących składników: szpinaku i natki pietruszki ma zaledwie 20 kalorii? Smacznego!

Składniki: duża garść świeżych liści szpinaku, pęczek natki pietruszki (małej wielkości), szczypiorek, koperek, sól i pieprz; opcjonalnie: ocet balsamiczny albo winegret

Wskazówka: Możesz przygotować sobie do sałatki zdrowe, pełnoziarniste pieczywo, które warto posmarować, np. białym twarożkiem albo hummusem.

 

SAŁATKA Z JAJKIEM I MIGDAŁAMI

Przed Wami przepis na zdrową, niskokaloryczną przekąskę, która dostarczy Waszemu organizmowi potrzebną ilość białka. Nie dość, że porządnie Was ona nasyci, to jeszcze pomoże w utrzymaniu zdrowej diety. Jeśli lubicie jajka i migdały, taka sałatka powinna królować waszym codziennym fit menu. Zrzucamy zbędne kilogramy!

Składniki: 2 jajka na twardo, kilka liści sałaty (np. rzymskiej), kilka plasterków marchewki, pół pęczka rzodkiewki, 1 łyżka płatków migdałowych, sól i pieprz, sok z cytryny

Wskazówka: Sałatkę warto przyprawić łyżką ulubionych ziół wedle uznania: szczypiorkiem, koperkiem albo natką pietruszki. Migdały będą jeszcze smaczniejsze, jeśli uprzednio uprażysz je na suchej patelni.

 

FIT SAŁATKA Z CUKINII

I choć sama cukinia może Wam nie przypaść do gustu, to jednak smaczne połączenie jej z tymi składnikami, podkręci smak tej przekąski. To bardzo dietetyczny przepis na sałatkę! Jedna porcja to 200 kalorii – dostarczysz organizmowi potrzebnych składników, nie przybierając tym samym na wadze. Idealne połączenie!

Składniki: 2 małe cukinie, ząbek czosnku, dwie garście orzechów Pini, 50 g rodzynek, łyżeczka oliwy, łyżeczka soku z cytryny, sól i pieprz

Wskazówka: Cukinię podsmażamy na odrobinie oliwy na patelni, dodajemy do niej czosnek. Dusimy ją lekko, a następnie ściągamy z patelni. Warzywo musi być miękkie. Sałatkę poleca się jeść na zimno.

 

nastepna

Pin It

Related Posts

Comments are closed.


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Strony: 1 2