cwiczenia wiosna

Forma na wiosnę – najlepsze ćwiczenia!

by • 29/03/2015 • Sport / FitnessComments (0)2285

 

Przyszła wiosna, a za nią nadchodzi lato! Czas na zmianę w naszej szafie, trzeba pogodzić się z sukienkami, odkrytymi butami i… pokazać swoje wdzięki. No właśnie, i tu pewnie jest problem. Nasze ciało po okresie zimowym nie jest najlepsze, dlatego warto o nie zadbać już teraz, żeby nie wstydzić się pokazania trochę ciałka na wiosnę. Jak ćwiczyć, żeby schudnąć? I co najważniejsze, jakie ćwiczenia trzeba wykonać, żeby mieć dobrą formę na wiosnę? Oto zestaw praktycznych porad i gotowych ćwiczeń specjalnie dla Ciebie!

 

Jak wyrzeźbić swoje ciało, pozbyć się zimowego tłuszczyku i wrócić do atrakcyjnej sylwetki, nie wychodząc z domu? Jest to możliwe! Musisz pamiętać, że nawet 15 minut codziennego treningu w domu może dać spodziewane efekty. Nasze ciało zimą nie jest wysportowane, to wtedy mniej się ruszamy, częściej siedzimy w domu. Czas pokonać zimę i przywrócić swojemu ciału wiosenną formę!

 

Koniec z siedzeniem przy telewizorze albo komputerze i wcinaniu przy tym niezdrowych przekąsek, które nie ułatwiają sprawy i nie pomogą Ci zapomnieć o Twoim problemie. W domu też możesz ćwiczyć i schudnąć! Musisz tylko wprowadzić sobie prywatny rygor i dbać o regularność. Jeśli jesteś początkującym sportowcem, warto rozpocząć swoje treningi od łatwiejszych ćwiczeń, żeby przyzwyczaić ciało do wysiłku fizycznego. Nawet pozornie nic niedający marsz, skakanie, pajacyki są przydatne i pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy.

 

FAT BURNING DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Jeśli chcesz szybko wrócić do starej wagi, a nie masz dużo czasu na ćwiczenia, powinnaś spróbować treningu „Fat Burning” dla początkujących autorstwa wysportowanej Azjatki, Joanny Soh. Przygotowała ona zestaw ćwiczeń dla pań rozpoczynających przygodę ze sportem, które nie są bardzo absorbujące, a do tego łatwo wykonać je w domu. Są to głównie ćwiczenia rozciągające i a’la aerobikowe, dlatego nie powinnaś mieć z nimi większego problemu.

 

 

Taką kurację „Fat Burning” powinnaś stosować regularnie przez około 4-5 tygodni. Wystarczy ćwiczyć nawet trzy razy w tygodniu, dołożyć do tego jeden dzień biegania lub pływania, aby osiągnąć upragniony efekt!

 

ZERO TŁUSZCZYKU NA BRZUCHU – POZBĄDŹ SIĘ GO W 10 DNI!

Jeśli Twoim problemem są fałdki tłuszczyku na brzuchu, który przeszkadza Ci się czuć dobrze, a sama myśl rozebrania się przyprawia Cię o dreszcze, to oto trening dla Ciebie. Wystarczy, że poświęcisz na ten trening 10 dni po około 10-15 minut dziennie, a efekt może być piorunujący. Jeden z kanałów na platformie Youtube oferuje specjalny zestaw ćwiczeń właśnie dla kobiet chcących przywrócić mięśnie swojego brzucha do porządku. Trening polega głównie na ćwiczeniach w pozycji leżącej, w której zmuszamy mięśnie brzucha do pracy i spalania kalorii. Nie bój się! One tylko wyglądają tak groźnie! Po trzecim dniu treningu będzie Ci już łatwiej!

 

 

nastepna

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525