fitnesscover9

Jak ćwiczyć żeby szybko schudnąć

by • 03/11/2017 • Na czasie, Sport / FitnessComments (0)1951

 

Spędzasz kilka godzin na siłowni? Biegasz albo pływasz? Marzysz o schudnięciu kilku kilogramów i robisz wszystko, aby dopiąć swego, ale po prostu, najzwyczajniej w świecie Ci się nie udaje? Zastanawiasz się, co robisz źle i czy możesz coś poprawić, aby wreszcie niechciane kilogramy zniknęły z Twojej wagi? Czy jest to w ogóle możliwe, aby w ekspresowym tempie pozbyć się tłuszczu? Sprawdźcie, jak ćwiczyć żeby szybko schudnąć?

 

Codzienny trening ma naprawdę znaczący wpływ na funkcjonowanie naszego organizmu. Poza poprawą krążenia, wzmocnieniem kondycji, pozwala on nam również rozładować i pozbyć się wszystkich negatywnych emocji. Większość kobiet znajduje wiele wymówek, aby tylko wymigać się od sportu: zmęczona, nie mam czasu czy wolę robić coś innego – mówią. Okazuje się jednak, że nawet 30 minut ćwiczeń dziennie może wystarczyć, aby zacząć powoli, bez żadnych zdrowotnych konsekwencji schudnąć.

 

Czas treningu będzie się różnił w zależności od naszej wagi. Jeśli mamy tendencję do szybkiego tycia i ważymy znacznie więcej niż wskazuje na to norma, okres ćwiczeń powinien być analogicznie dłuższy. W takim przypadku być może będziemy musiały poświęcić na trening nawet około godzinę dziennie. Ekstremalne sytuacje wymagałyby od Was aż 90 minut sportowych ćwiczeń. Spróbujcie określić swój wagowy stan i subiektywnie ustalcie, jaki czas będzie dla Was optymalny. Okazuje się, że regularne ćwiczenia mogą naprawdę pomóc Wam w utrzymaniu prawidłowej masy ciała przez dłuższy czas. Grunt to chęć, poświęcenie i regularność!

 

Chcesz wiedzieć jak ćwiczyć żeby szybko schudnąć? Twój trening musi wymagać od Ciebie 100% zaangażowania. W grę wchodzi tu zarówno praca twojego ciała, jak i jej psychiczna część, czyli umysł. Niestety, jeśli chcesz szybko schudnąć, musisz się męczyć. Ćwiczenia powinny dawać Ci wycisk, zadyszkę i zmęczenie. Nieważne jest tu, jaką formę aktywności wybierzesz – każda będzie od Ciebie wymagała takiej samej ilości pracy. Jakimi zasadami powinnaś się kierować podczas swoich treningów?

 

Kontroluj tętno! To klucz do sukcesu. Tętno wskaże ci, w jakim tempie spalasz tkankę tłuszczową. Trening interwałowy pomoże Ci ustalić, ile kalorii spalasz w czasie jednej minuty. Musisz wiedzieć dokładnie, ile czasu potrzebujesz, aby osiągnąć upragniony efekt.

 

Różnorodność ćwiczeń! To naprawdę ważne, aby urozmaicać swój trening tak, aby zachęcać do działania poszczególne części swojego ciała. Musisz stosować różne ćwiczenia i wkładać w nie taką samą pracę, jak przy tym tradycyjnym. Całe ciało musi ze sobą współgrać – nie możesz go rozleniwić. Ono musi przyzwyczaić się do dłuższego wysiłku, a wówczas nie grozi Ci spadek traconych kalorii.

 

Gwarantem szybkiego powrotu do smukłej sylwetki jest tzw. trening interwałowy, czyli taki, w którym wystawiasz swoje ciało na duży wysiłek i trochę odpoczynku. Taki system ćwiczeń musi następować jeden po drugim, np. naprzemienny sprint i marsz. Ten specjalistyczny trening jest naprawdę prosty i nie wymaga zbyt dużej kreatywności. Jeśli ćwiczysz na siłowni, staraj się urozmaicać swoje ćwiczenia, np. biegając, ćwicząc na maszynach, maszerując, skacząc. Od Ciebie zależy, w jaką stronę będziesz podążać. Staraj się wybierać swoje ulubione ćwiczenia tak, aby ten wysiłek kojarzył Ci się z choć minimalną przyjemnością.

 

Te z Was ćwiczących na siłowni, powinna szczególnie zainteresować ta wiadomość. Jednymi z lepszych ćwiczeń wykonywanych właśnie w takim sportowym centrum będą te na rowerku stacjonarnym lub na maszynie imitującej proces wiosłowania. To najbardziej wysiłkowe ćwiczenia, w znaczeniu najszybciej zrzucanych kalorii. Klub fitness powinien więc być ważną częścią twojego życia. Na tych dwóch przyrządach również możesz korzystać z treningu interwałowego, przerywając np. swój trening przysiadami, podskokami lub marszem obok sprzętu.

 

Jeśli znajdą się wśród Was fanki pływania, mogą być naprawdę zadowolone. Basen kojarzy się przecież z czymś miłym i bardzo relaksującym. Co ciekawe, ta wiadomość powinna być dla Was najważniejsza: pływanie może pobudzić Wasz metabolizm do działania, przyspieszy tempo spalania i zwalczy niechciane fałdki na brzuchu. Aby efekt sportowej diety był widoczny, musisz popracować nad swoją kondycją i podczas jednego z treningów przepływać około 1 kilometra. Im bardziej będziesz wzmacniać swoje ciało, tym lepiej będzie Ci szło. Wraz z upływem czasu powiększaj swój cel o kolejne 100 metrów. Staraj się zmieniać style pływania, odpoczywaj co, np. 200 metrów. Podczas godzinnego pływackiego treningu możecie spalić nawet 500 kalorii!!!

 

Podstawą dobrych kuracji odchodzących jest trening cardio. W szczególności w przypadku sytuacji, kiedy walka z nadwagą jest waszym planem numer jeden. Trening cardio to trening wytrzymałościowy, inaczej zwany tlenowym. To on jest właśnie najchętniej polecany osobom, którym zależy na schudnięciu. Jest to doskonały sposób na spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej. Sposób treningu pomoże Wam również dotlenić organizm czy zwiększyć wydajność większości narządów. Jeśli zdecydujecie się na trening cardio, zwiększycie swoją wytrzymałość, dzięki czemu ćwicząc intensywnie przez dłuższy czas, spalicie więcej kalorii. Podczas ćwiczeń cardio zmuszacie swój organizm do większej pracy. Spytajcie w pobliskim klubie fitness o zajęcia, na których taka metoda jest stosowana i nie czekajcie, tylko lećcie na pierwsze zajęcia!

 

Zastanawiałyście się kiedyś, która z dyscyplin jest najbardziej warta uwagi i pomaga najszybciej schudnąć? Oto praktyczna tabelka, w której możecie odnaleźć swój ulubiony sport i sprawdzić, który z nich będzie bardziej opłacalny w przypadku chęci szybkiego pozbycia się zbędnych kilogramów. Musicie się z nią zapoznać jeśli chcecie wiedzieć jak ćwiczyć żeby szybko schudnąć.

 

Jazda na rowerze – ok. 360 kalorii (ok. 1 godz.)

Jazda na rolkach – ok. 360 kalorii (ok. 1 godz.)

Bieganie – ok. 500 kalorii (ok. 1 godz.)

Taniec – ok. 300 kalorii (ok. 1 godz.)

Joga – ok. 160 kalorii (ok. 1 godz)

Spacer – ok. 280 kalorii (szybkie tempo, ok. 1 godz.)

Wolny spacer – ok. 160 kalorii (wolne tempo, ok. 1 godz.)

 

OS

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Strony: 1 2