nawyki2

Jak przyspieszyć metabolizm

by • 14/03/2014 • Dieta, KuchniaComments (0)3077

 

Restrykcyjne diety, podejrzane pigułki i godziny męczarni na siłowni nie są już jedynym sposobem na walkę z nadprogramowymi kilogramami. Warto wiedzieć jak przyśpieszyć metabolizm i chudnąć poprzez inne sposoby. Chcąc osiągnąć sukces wystarczy jedynie wprowadzić kilka udoskonaleń w nasze codzienne życie. Poniżej kilka sposobów na przyspieszenie metabolizmu bez stosowania wielu wyrzeczeń i drastycznych diet.

 

Woda, woda i jeszcze raz woda

Rozpoczynając każdy dzień od szklanki chłodnej wody będziesz mieć pewność, że twój metabolizm dostanie kopa i przyśpieszy. Postaraj się by nawykiem dla ciebie stało się picie od 1,5 do 2 litrów wody dziennie. W ten sposób zadbasz o siebie od wewnątrz i od zewnątrz ponieważ efekty nawodnienia widoczne są także na skórze.

 

Troszkę treningu nie zaszkodzi

Jednym z najlepszych sposobów, aby przyśpieszyć swój metabolizm są ćwiczenia fizyczne. Nie musisz jednak spędzać wielu godzin na siłowni wylewając z siebie ostatnie krople potu. Chodzi o to byś każdego ranka po przebudzeniu poświęciła 15 minut na szybkie ćwiczenia. Mogą to być przysiady, brzuszki, albo klasyczny rowerek. Twój organizm ma zdecydowanie więcej energii rano, niż popołudniu. Wykorzystaj to i dodaj krótki trening do swoich rutynowych porannych czynności. Dzięki temu będziesz bardziej rześka, a twój metabolizm zacznie działać na pełnych obrotach.

 

Śniadanie to podstawa

Jeśli chcesz by twoja waga nie wzrosła, a twój metabolizm nie zwolnił musisz zadbać o to by każdego ranka zjadać pożywne i zdrowe śniadanie. Jest to najważniejszy posiłek dnia dlatego upewnij się, że będzie posiadać wszystkie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu wartości odżywcze. Dodatkowo poświęć na to chwilę i nie zjadaj śniadania w pośpiechu.

  

Postaw na białko

Jedzenie białka w każdym posiłku przyśpiesza działanie naszego metabolizmu. Ma ono duży wpływ na nasz organizm. Pomaga budować mięśnie, a jego trawienie pobudza spalanie tłuszczu. Nie musisz dodawać dużych porcji białka do każdego dania, jednak postaraj się by znajdowało się ono zarówno w twoim obiedzie jak i w zjadanych w ciągu dnia przekąskach.

 

nastepna

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525