olej kokosowy na wlosy

Jak szybko spalić tłuszcz? Porady i wskazówki

by • 27/07/2015 • Dieta, Kuchnia, Na czasieComments (0)2191

 

Pozimowy tłuszczyk, który pojawił się na naszym ciele, pewnie każdej z Was spędza sen z powiek. Jak przywrócić atrakcyjną sylwetkę i smukłą figurę sprzed zimy? Czy da się to zrobić pewnymi przyzwyczajeniami? Czy istnieją skuteczne sposoby na to, aby szybciej spalić nasz tłuszcz? Okazuje się, że tak i nie należą one do najtrudniejszych. Grunt to wytrwałość i regularność! Oto cenne porady i wskazówki, dzięki którym Wasz tłuszczyk na pewno szybciej opuści Wasze ciało!

 

ŚNIADANIE MUSI BYĆ

To najważniejszy posiłek dnia! Jego brak może pozbawić Cię szybkiej i lepszej przemiany materii, dlatego nawet, gdy nie masz czasu, musisz zadbać o swój poranny posiłek. Maksymalny czas zjedzenia śniadania od czasu wstania to 30 minut. Musisz dostarczyć swojemu organizmowi potrzebnych witamin i dużej dawki energii, żeby mógł on funkcjonować prawidłowo przez cały nadchodzący dzień. To naprawdę pomoże!

 

MAŁA KAWKA

Mała filiżanka kawy jeszcze nikomu nie zaszkodziła, dlatego jeśli rano wybierasz się na uczelnię albo idziesz do pracy, pamiętaj o tym, aby na początku swojego dnia wypić jedną małą czarną. Wbrew powszechnym przekonaniom kawa pobudzi organizm do szybszego spalania zbędnego tłuszczu. Pamiętaj jednak o tym, że o łyżeczce cukru powinnaś niestety zapomnieć, żeby upragniony efekt pojawił się jak najszybciej.

 

AKTYWNIE

Podobno już kilkanaście minut małej aktywności fizycznej na początku dnia wystarczy do tego, aby nasz organizm czuł się lekko i znakomicie. Nie dość, że poprawisz sobie tym samym ogólny nastrój i dodasz energii na cały dzień, to jeszcze pobudzisz spalanie zbędnego ciałka. Jeśli nie masz możliwości porannej wizyty na siłowni albo basenie, postaraj się chociaż, np. wejść po schodach do pracy albo zrobić sobie mały spacerek, rezygnując z korzyści miejskiej komunikacji. Sport to zdrowie! Nie bądź więc leniem!

 

ZDROWE PRZEKĄSKI

W ciągu dnia zadbaj o to, aby nie podjadać, a jeśli już to zdecyduj się na np. zdrowe muesli z owocami albo warzywną przekąskę, np. kilka kawałków awokado lub marchewki. Zrezygnuj z napojów gazowanych na rzecz zimnych napojów, ponieważ zdaniem dietetyków niższa temperatura sprzyja odchudzaniu.

 

nastepna

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Strony: 1 2 3