tiviprog

Jakie kanały telewizyjne oglądają kobiety?

by • 21/02/2017 • RozrywkaComments (0)500

 

Polskie kobiety coraz chętniej oglądają telewizję. Nie dziwi więc, że jak grzyby po deszczu powstają stacje, których ramówka zdominowana jest przez audycje szczególnie bliskie przedstawicielkom płci pięknej – programy kulinarne, poradniki urodowe, seriale, filmy dokumentalne oraz magazyny parentingowe. Ciebie też interesuje taka tematyka? Jeśli tak, to koniecznie zapoznaj się z naszym najnowszym wpisem! Prezentujemy w nim trzy kanały telewizyjne, które podbiły serca Polek.

 

TVN Style

TVN Style to pierwszy polski kanał, który powstał z myślą o kobietach. Stacja działa nieprzerwanie od 2004 roku i od początku jej tematyka skupiała się na problemach współczesnych pań – karierze zawodowej, macierzyństwie, zdrowiu, dzieciach oraz zjawiskach społecznych. Ramówka TVN Style bogata jest w produkcje zagraniczne, m.in. cieszące się ogromną popularnością na świecie programy kulinarne Nigelli Lawson i Gordona Ramseya oraz programy Goka Wana, Trinny Woodall i Susannah Constantine. Dodatkowo, kanał może pochwalić się rozbudowaną ofertą polskich magazynów i talk-shows, np. „Miasto kobiet”, „Magiel towarzyski”, „W roli głównej”, „Sablewskiej sposób na modę” czy „Wiem, co jem i co kupuję”. Do tego, ze stacją współpracują cenieni dziennikarze, np. Hanna Lis, Jolanta Pieńkowska oraz Agnieszka Szulim.

 

Love TV

Love TV, który dostępny jest w ofercie dobrych operatorów, np. https://telewizjaswiatlowodowa.pl, to jeden z nielicznych kanałów, który całkowicie skupia się na tematyce ślubnej oraz sprawach związanych z budowaniem relacji między dwojgiem ludzi. Stacja emituje programy takie jak „Torty weselne”, „Ślubne kolekcje” (na temat sukien ślubnych), „Kwiaty, kolory i wzory z Sylvią dei Fiori”, „Projektanci mody ślubnej”, „I żyli długo i szczęśliwie” oraz „Ślub za milion dolarów”. Na antenie pojawiają się też audycje poruszające zagadnienia socjologiczne (takie jak toksyczne związki czy wierność) oraz magazyny muzyczne.

 

TLC

TLC to kanał bardzo dobrze znany Amerykanom – w Stanach Zjednoczonych stacja nadaje już od 1980 roku. Na polskim rynku TLC dostępne jest dopiero od 2010 roku, ale popularność programu niczym nie ustępuje tej zza Oceanu. Skąd takie zainteresowanie? Wszystko dzięki doskonale ułożonej ramówce. Na antenie TLC pojawiają się głównie programy i filmy dokumentalne, których grupą docelową są kobiety w wieku 25-49 lat, ale coś dla siebie znajdą też panowie. Do najbardziej rozpoznawalnych audycji stacji należą: magazyn kulinarny „Słodki biznes”, „Salon sukien ślubnych”, „Wstydliwe choroby”, „Nieudane operacje plastyczne”, „Porodówka”, „Piękno do poprawki”, „Historia wielkiej wagi” oraz „Wielkie wesela amerykańskich Romów”.

 

Pin It

Related Posts

Comments are closed.


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525