cwiczenia

Jędrne pośladki i uda? Skuteczne ćwiczenia

by • 28/01/2016 • Sport / FitnessComments (0)2468

 

Okres zimowy ma to do siebie, że nasze pośladki i uda wchodzą w stan stagnacji. Naszą skórę pokrywa mały tłuszczyk, gdzieniegdzie pojawia się problem z cellulitem. To normalne, więc nie martw się! Nie warto wpadać w panikę, tylko skorzystać z naszych cennych rad i wskazówek w kwestii treningu i wykonywanych ćwiczeń, które pomogą nam w powrocie do formy i atrakcyjnej sylwetki! Chcesz ujędrnić swoje mięśnie, podnieść do góry pośladki i poprawić krążenie w nogach? Wypróbuj nasze propozycje najskuteczniejszych ćwiczeń na uda i pośladki!

 

Wystarczy nawet 10-15 minut dziennie, aby cieszyć się piękną, zdrową i jędrną skórą w okolicach ud i pośladków! Wiosna, lato i wakacje zbliżają się do nas wielkimi krokami. Warto więc w porę zadbać o nasze ciało, które w promieniach słońca będzie się godnie i seksownie prezentować. Znajdź tylko trochę czasu w ciągu dnia, aby szybko powrócić do atrakcyjnej i smukłej sylwetki!

 

Każdy trening zacznij od krótkiej rozgrzewki: poskacz, porozciągaj mięśnie w ulubionej pozycji ćwiczeń tak, aby się lekko rozgrzać. Taki rozgrzewający trening nie powinien trwać mniej niż 2-3 minuty! Pamiętaj o rozgrzewce, aby nie nabawić się niechcianej kontuzji!

 

Koniec z pomarańczową skórkę i tłuszczykiem! Oto najlepsze i najskuteczniejsze ćwiczenia, które pozwolą Ci odzyskać piękny wygląd!

 

ĆWICZENIE NR 1

Połóż się wygodnie na brzuchu i oprzyj swoje czoło na rękach. Podnoś do góry swoją wyprostowaną nogę. Musisz poczuć napięcie w pośladkach, żeby ćwiczenie odniosło efekt. Zrób kilka sekwencji – zacznij od 10 unoszeń na każdą nogę, zwiększając z dnia na dzień dawkę.

 

ĆWICZENIE NR 2

Teraz czas na ćwiczenie dokładnie w tej samej pozycji. Chodzi jednak o ugięcie nogi w kolanie tak, aby stworzyć z niej kąt prosty. Podnoście uda zgiętej nogi do góry – aż do uczucia napięcia wszystkich mięśni w pośladku. Zasada sekwencji ta sama, co w ćwiczeniu nr 1 – tyle samo unoszeń musi pojawić się zarówno w jednej jak i drugiej nodze.

 

ĆWICZENIE NR 3                 

To ćwiczenie jest w zasadzie powtórzeniem tego drugiego. Cały szkopuł polega jednak na tym, aby podnosić aż dwie nogi jednocześnie do góry. Uwaga, na początku naszych treningów możemy poczuć trochę bólu, ale to napięcie jest naprawdę potrzebne do osiągnięcia upragnionego celu. Potrzymaj nogi w takiej pozycji przez około 5-10 sekund.

 

nastepna

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525