love e28

Sex trening – potraktuj seks jak sport!

by • 10/08/2015 • Sport / Fitness, Związki & SeksComments (0)6095

 

Każdy się z tym twierdzeniem zgodzi: seks jest najlepszą formą aktywności fizycznej. To doskonały sposób na trening cardio, dlatego trzeba go wykorzystać nie tylko dla własnej przyjemności, ale i pozytywnych efektów, jakie może przynieść naszej sylwetce. Jeśli rutynowe ćwiczenia fitness nudzą Cię, postaw na przyjemne z pożytecznym i potraktuj seks jako formę aktywności fizycznej. To dwojakie zwycięstwo: i dusza, i ciało oraz Twoja relacja pozytywnie na tym skorzysta. Jak to zrobić? Oto 7 najlepszych pozycji na sex-trening!

 

POZYCJA MISJONARSKA: MIEDNICA W GÓRĘ

Pozornie zwyczajna pozycja misjonarska może okazać się fantastycznym treningiem. Wystarczy, że uniesiesz miednicę i/lub barki ponad łóżko, podczas gdy jesteś na dole. Wyobraź sobie swój kręgosłup! Niech spróbuje on zrobić coś w stylu krzywego nawiasu, dzięki czemu będziesz mogła pracować całymi mięśniami pleców (również swoimi boczkami z tyłu). Nie dość, że uniesieniem swojego ciała zbliżysz się do swojego partnera i podkręcisz temperaturę w sypialni, to jeszcze sprawisz, że Twój orgazm może być wyjątkowy. Podniesienie miednicy gwarantuje bowiem jeszcze głębszą penetrację i stymulowanie dużo większej powierzchni naszych narządów intymnych. Brzmi dobrze?

1 misjonarska

 

PRAWDZIWA COWGIRL

Pozycja, w której Ty siedzisz na mężczyźnie (nieważne, czy jesteś zwrócona twarzą czy plecami w jego stronę), to okazja do upustu całej swojej energii i wigoru. Chciałabyś zabawić się w prawdziwą kowbojkę? No to voila! Odpychaj się mocno, góra dół, ile masz sił w nogach! To doskonałe ćwiczenie na biodra, uda, ale też brzuch. Jeśli poczujesz się zmęczona swoimi wygibasami, spróbuj odpychać się od klatki piersiowej Twojego ukochanego. Jędrna pupa, poprawa krążenia, wytrenowane nogi – to naprawdę działa!

 

2 i 3 cowgirl

 

KOWBOJKA W WERSJI HARD

Trzecie ćwiczenie również można wykonać w pozycji kowbojki, tzn. siedząc na partnerze (nieważne, w którą stronę). Cała trudność polega na tym, aby robiąc to na płaskiej powierzchni, w trakcie pozycji siedzącej ułożyć stopy na płasko i odbijać się z nich w tej właśnie pozycji. Zacznij powoli, żeby uniknąć problemów na tle seksualnym, natężając powoli swoje ruchy. To naprawdę niełatwe zadanie, ponieważ wymaga ono wielkiej siły w nogach i dużej wytrwałości. Łatwo też stracić równowagę. Spróbuj i nie zniechęcaj się! Taki seksualny trening przysporzy Ci większą ilość utraconych kalorii, ujędrni Twoją skórę w okolicach pupy i nóg. Nikt nie mówił, że będzie prosto!

 

nastepna

Pin It

Related Posts

Comments are closed.


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525