1

Sposoby na zdrowe urozmaicenie sałatki!

by • 20/06/2014 • Dieta, Kuchnia, Porady kulinarne, ZdrowieComments (0)1660

 

Szukasz często sposobów na zdrową i pożywną sałatkę? Masz wrażenie, że skończyły Ci się pomysły? Lubisz dbać o siebie i prowadzisz zdrowy styl życia? Okazuje się, że dodatkiem do lekkich posiłków może być coś prostego, co w niewiarygodny sposób urozmaici, z pozoru nudną sałatkę. Co warto do niej dodać, żeby stała się jeszcze zdrowsza i smaczniejsza? Skorzystajcie z naszych pomysłów! Smacznego!

 

Kurczak grillowany

Oto jeden z najszybszych sposobów na to, aby nasza sałatka była zdrowsza. Smażony kurczak zdecydowanie powinien pójść w odstawkę na rzecz tego grillowanego! Alternatywnie, możesz wybrać krewetki z grilla, które również urozmaicą twoje danie. Warto do grillowanych przysmaków dodać troszkę czosnku, by wydobyć z kurczaka lub krewetek dodatkowy smak!

 

Sok z cytryny

Zamiast nadmiernego zalewania swojej sałatki sosami z torebek czy oliwą z oliwek, spróbujcie użyć soku z cytryny. Nadanie swojej potrawie lekko kwaskowatego smaku, dodając przy tym naprawdę mało kalorii. Sok z cytryny ma właściwości odtruwające! +100 do zdrowotności!

 

Garść świeżych nasion granatu

Granaty posiadają słodki i orzeźwiający aromat. Istnieje dużo dowodów naukowych na to, że dzięki dodawaniu małej ilości tego owocu do swojego dania, w tym sałatki, można naprawdę schudnąć. Grzechem byłoby więc nie dodać nasion granatu do naszej idealnej sałatki!

 

Pistacje (orzechy)

Są najmniej kaloryczne ze wszystkich orzechów razem wziętych! Bogate w błonnik i białko! Pistacja nada Twojej sałatce naprawdę niezwykłego smaku. Jeśli nie lubisz bawić się w obieranie pistacji, skuś się i kup już gotowe – obrane!

 

Grzanki domowej roboty

Wszystkie je kochamy, ale niestety, są niezwykle kaloryczne! W połączeniu z warzywnymi składnikami dodają naszemu daniu mega dużo kalorii. Jeśli nie możesz żyć bez grzanek, zrób je chociaż sama! Będą zdrowsze i smaczniejsze! Jeśli jesteś w stanie bez nich wytrzymać, to bardzo dobrze! Puste kalorie trzeba odrzucać!

 

Awokado

Pokrój w kosteczkę i dodawaj, ile tylko chcesz! To zdrowe warzywo nada naprawdę fantastycznego smaku każdej sałatce!

 

Nasiona słonecznika lub migdałów

Posyp swoje danie nasionami, które wzbogacą jego smak! W kwestii nasion możesz przebierać do woli i urozmaicać je każdego dnia!

 

Bób

Bób jest skarbnicą wartości odżywczych! Może on pomóc w kontrolowaniu wagi. Spowalnia proces trawienia i przez długi okres czasu będziesz mieć uczucie sytości! Pyszne warzywo i pożyteczne – musisz o nim pamiętać!

 

OS

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Strony: 1 2