housewiosnacvr

Wiosenno-letnia kampania House

by • 24/02/2014 • Moda, Nowe kolekcjeComments (0)5756

 

wiosennekolekcje

 

Rusza najnowsza kampania promocyjna marki HOUSE na sezon SS 2014. Tym razem tłem dla wiosenno – letniej kolekcji jest Nowy Orlean. Marka niezmiennie stawia na muzyczne klimaty, autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji. Wszystko sportretowane w niezwykłym nastroju południowego USA, przez kalifornijską fotograf polskiego pochodzenia – Magdalenę Wosińską.

W najnowszej kampanii HOUSE śledzimy wędrówkę młodej pary po klimatycznym Nowym Orleanie. To tu, na wąskich uliczkach i w miejscowych pubach rozbrzmiewa muzyka, która jest źródłem współczesnego jazzu, bluesa i rock’n’rolla. Nasi bohaterowie przemierzając zakątki miasta, odkrywają miejsca i poznają ludzi, którzy stają się dla nich źródłem muzycznych inspiracji. Dobór miejsc do najnowszej sesji HOUSE również nawiązuje do historii muzyki popularnej: od plantacji bawełny, na której kręcono zdjęcia do filmu „Zniewolony”, w reż. Steve’a Mc Queena, przez słynną nowoorleańską Burbon Street, do legendarnego studia nagraniowego Primal On Vinyl, w którym swoje płyty nagrywała między innymi Erykah Badu czy Mos Def.

Autorką niezwykle klimatycznych zdjęć do najnowszej kampanii HOUSE jest kalifornijska fotograf polskiego pochodzenia – Magdalena Wosińska. W doskonały sposób udało się jej uchwycić muzyczny klimat marki i kolekcji. Obrazy przepełnione słoneczną estetyką oddają autentyczny nastrój południa i wiosenno – wakacyjnych impresji. Dobór fotografa do sesji również nie był przypadkowy. Magda poza pasją do fotografii zajmuję się także tworzeniem muzyki – przez 8 lat grała na gitarze w rockowym zespole Green and Wood. Na co dzień współpracuje jako fotograf z nowojorską agencją Weber Represent. Do tej pory pracowała dla takich marek jak: Converse, Current/Elliot, Elkin, Lee, Mr. Porter i Silver Jeans Co.

Kampanię marki dopełnia film promocyjny, którego tłem jest przebój zespołu BLACK KEYS, tegorocznego headlinera festiwalu Open’er. Autorem klipu jest ceniony fotograf i filmowiec – Bart Pogoda.

Działania marki HOUSE w tym sezonie będą skupione na jej muzycznym charakterze. Stronę internetową dopełni odtwarzacz DEEZER, który pozwoli użytkownikom na spersonalizowaną wycieczkę obrazowo – dźwiękową. Marka będzie wspierać niezależne przedsięwzięcia muzyczne oraz partnerować dużym koncertom.

Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiedzialna była agencja AFPHOTO. Od strony kreatywnej nad realizacją czuwał Maciej Czarnecki i manager marki House – Grzegorz Chyła. Stylizacje są dziełem Andrzeja Sobolewskiego.

 

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525