dietacover

Jedz zdrowo i chudnij!

by • 30/09/2015 • Dieta, ZdrowieComments (0)2484

 

Dieta –  słowo, które przez życie większości kobiet przewija się niejednokrotnie. Każda z nas była, jest albo będzię na niej. Internet, prasa, telewizja coraz częściej bombardują nas kolejnymi dietami w stylu: „Zrzuć 7 kg w 9 dni”. Propozycje utraty wagi w tak szybkim czasie, to najlepszy chwyt marketingowy, który co najważniejsze – działa! Która z nas nie chciałaby po tygodniowej diecie ważyć 7 kg mniej?

 

Nie dajmy się jednak zwieść tym wszystkim propozycjom utraty wagi! Należy pamiętać, że to iż szybko schudniemy odbije się  na naszym zdrowiu i wyglądzie, a stracone kilogramy wrócą ze zdwojoną siłą (tzw. efektem jo-jo). Najważniejsze jest zachowania odpowiednich proporcji i zdrowe odżywianie. I wcale nie chodzi tutaj o jedzenia samych produktów w kolorze zielonym! Gwarantuję Ci, że jeżeli będziesz przestrzegała zasad, o których zaraz napisze, Twoja waga będzie sukcesywnie małała. Obalamy wszystkie mity, które powstały przy okazji tworzenia kolejnej diety cud. Dietę możemy przeprowadzić bez wielu wyrzeczeń.

 

Podstawowe zasady zdrowego odżywiania i diety bez efektu jojo.

 

1) Pamiętaj, aby spożywać 4 posiłki dziennie.

I nie mam tutaj na myśli owoców, czy warzyw! Każdy z tych posiłków musi się składać z dwóch podstawowych produktów: węglowodanu złożonego oraz białka. Węglowodany złożone znajdziemy w ciemnym pieczywie (razowe, graham) a także w makaronach, ryżu, kaszy czy ziemniakach. Białko wybierajcie to o niskiej zawartości tłuszczu czyli np. chude sery, jajka, wędliny i mięso drobiowe oraz wołowe.

 

2) Wypijaj przynamniej dwa litry wody dziennie.

Oprócz tego pij rożne herbaty (bez cukru i innych ulepszaczy). Staraj się ograniczyć słodkie napoje lub całkowicie wyelimnuj je ze swojego jadłospisu. Oprócz tego, że są niezdrowe, zawierają bardzo dużo cukrów i powodują tycie.

 

3) Oprócz czterech głównych posiłków zjadaj warzywa i owoce.

Te drugie, ze względu na dość dużą ilość cukrów jedz w umiarkowanej ilości ( jedno jabłko dziennie). Unikaj bananów i awokado podczas redukcji kilogramów.

  

4) Pamiętaj, że najważniejszym posiłkiem jest śniadanie, wieć zjadaj je zaraz po przebudzeniu.

To bardzo ważne, Twój organizm przygotowuje się na cały dzień. Jeżeli nie dostarczysz mu odpowiednich produktów, wieczorem możesz poczuć niebezpieczną chęć na coś słodkiego ! Zwracaj na to szczególną uwagę.

 

5) Sałatka jest idealna na zasycenie!

Jeżeli pomimo zjadania głównych posiłków, poczujesz głód, nie denerwuj się. Przygotuj sobie sałatkę ze swieżych warzyw, dopraw do smaku i postaraj się zasycić odczuwany głód.

 

nastepna

Pin It

Related Posts

Dodaj komentarz


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'catapult_add_cookie_css' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'yumprint_recipe_wp_head' not found or invalid function name in /public_html/wp-includes/plugin.php on line 525